Stránky

sobota 25. října 2014

Souboj srdíčkových tvářenek



Jak již je vidět z názvu článku, jedná se o souboj a to dvou srdíčkových tvářenek od různých značek. Jak všichni víme, tak s danou tvářenkou přišla na trh značka Too Faced a následně značka Revolution vytvořila obdobnou ne-li podobnou tvářenku.

Před koupí jsem nikdy v ruce neměla ani jednu značku a nedokázala posoudit jak zpracování, tak kvalitu. První bych chtěla shrnout jednotlivé produkty a pak říci hlavně svůj názor. Možná bych měla podotknout, že mám raději levnější, ale i moje srdce zatouží po "kvalitnější" a "značkových" produktech, ale rozhodně nejsem zastánce, že jen značkové produkty jsou kvalitní.


I♥MAKEUP Srdcová tvářenka, Stydlivé srdce, ke koupi zde. První nabídnu oficiální fotku, předpokládám :), že je kvalitnější než ta moje. Oficiální popis je na téma stylivého srdce. "Tvé stydlivé, rdoucí srce zaplesá a vykvete s totuto nádhernou I♥MAKEUP tvářenkou. Mixuj tři odstíny nachové, růžové a broskvové barvy dle libosti. Superpigmentované 3D srdíčko, které Tě pošle až do nebe!"

Kvalita baleni: kdybych nedostala další baleni od Too Faced, tak bych napsala, že balení není nic extra a že jen prostě papírové a že není kvalitní kopií originálu, ale po doručení a srovnání obou obalů musím říci, že jse stejně kvalitní, a dokonce bych napsala, že spodní obal srdíčka je z pěknějšího papíru, než od Too Faced :).

Design: u této položky musím říci, že obal od Revolution není tak pěkný a působí obyčejně. Na tomto by klidně výrobce mohl zapracovat. 

Pigmentace: pigmentace je skvělá!!!

Velikost: 10 g

Cena: 219 Kč


Too Faced Sweethearts Perfect Flush Blush, ke koupi zde


Oficiální popis tvářenky od Too Faced Sweethearts Perfect Flush Blush nás navnadí na krásné začervenající tváře s přirozenou září. Tvářenka je s brusinkovým extraktem rozjasní pokožku a propůjčují ji zářivý lesk. Tato tvářenka kombinuje tři odstíny, které lichotí všechny tóny pleti. Zlatíčka Perfect Flush Blush jsou vyvinuty pro snadnou aplikaci tak, aby dodaly sladký a romantický finiš. Too Faced nabízí srdíčkovou tvářenku ve třech dokonalých odstínech. Tato tvářenka se stane Vaším základem v kosmetice, stejně jako malé černé :). Tip: Zlatíčka Perfect Flush Blush jsou pro vegany a bez parabenů.

Kvalita baleni: jak jsem již psala u předchozí tvářenky, jedná se o papírové balení, které mě moc neupoutalo, ale mohu říci, že od Revolution se mi zpracování líbí víc. Těsnost balení je skoro stejná. Kvalitnější je zapasování tvářenky.

Design: tak tady vyhrává Too Faced

Pigmentace: pigmentace je skvělá!!!

Velikost: 5,5 g

Cena: cca 777 Kč dle aktuálního kurzu Eura :)


Srovnání tvářenek od  značky Too Faced a Revolution

Hned na začátek, aby bylo mezi námi jasno :) a především jasno, která značka je která. Musím říci, že ani nevím :) jak mě to napadlo objednat si obě, asi sem se dostala do fáze "správné" blogerky na kosmetiku :), teď jsem se zasmála :). No prostě jsem si chtěla ověřit u jednoho produktu, zda si mám kupovat kvalitnější produkty a nebo pro mě, jakožto běžnou uživatelku jsou levnější varianty lepší. Je pravdou, že záleží na jednotlivých produktech. Jen mimo tuto recenzi musím říci, že stejný "problém" řeším u tužek na oči, kdy je poměr cena, velikost a kvalita. Ostatní produkty mám vyřešené a vím, že pro mě na denní líčení stačí "drogerkové" produkty či levnější (někdy kvalitnější). Ale to těchto produktech si napíšeme jindy :).

Zpět k srdíčkovým tvářenkám a jednotlivým bodům :) 


Kvalita baleni: Při zaměření na balení obou tvářenek, musím říci, že papírový obal je hodně stejný, nevidím rozdíl v kvalitě papíru. Co je viditelnější, tak je zapracování tvářenky do tohoto papírového obalu. U Revolution je tvářenky ještě obalena nejen v plastovém srdíčku, ale je vidět kovový obal okolo. U Too Faced je vidět pouze plastový obal bez jakéhokoliv dalšího obalení tvářenky a zpracování přilnutí plastové části k papírové je kvalitnější. 

Design: k tomuto bodu bych řekla, že je vidět značkové balení od Too Faced, které je krásnější a designově lepší než jeho "kopii" od Revolution. 

Pigmentace: při porovnání obou tvářenek nejsem schopna říci, že je některá lepší a nebo horší. Při dotyku je Too Faced je jemnější. 

Velikost:  10 g versus 5,5 g tady je to plus pro Revolution, ikdyž :) kdo vypotřebuje 10 g tvářenky??

Cena: 219 versus cca 777 Kč dle aktuálního kurzu Eura :) je ve prospěch Revolution. 

Fotky s pigmentací tvářenky jsou foceny tento týden :( takže za mlhy, tmy a hnusného počasí :), takže omluvte, že nejsou nafoceny na sluníčku. To by vynikly drobné třpytky. Při aplikaci jednotlivých barev se jeví hodně podobně. Řekla bych skoro, že pigmentace je u Revolution lepší? Co si myslíte Vy??




Po smíchání všech barviček se mi zdá Too Faced více výraznější a více růžovější. Co můžu říci a co i vidíte na fotce :( tak po několika přejetí i Too Faced se barvičky jakože hodně smíchaly!!!! A skoro nejdou vidět přechody jednotlivých barev :(. Když se jakože přiblížím :) na 10 cm, tak vidím jednotlivé pruhy, ale u Revolution jsou jednotlivé barevné pruhy viditelné i z  metru!!! 

Obě tvářenky jsem se snažila z ruky odstranit "třením" a obě přestály stejně kvalitně a nebyl vidět rozdíl. 


Na detailu balení obou tvářenek je vidět, že krabička od Revolution je již trošku odrbaná a nezajímavá oproti Too Faced, ale rozdíl ceny je tak velký, že kašlu na balení :) když je rozdíl 550 Kč.



Více fotogenické :) balení je od Revolution, ale jen z důvodu, že se neleskne a má barevné písmo.


Detail spodní části tvářenek, kdy jsou podobné a rozdíl je v barvě a maličko ve zpracování designu.


Na detailu zpracování bych ocenila Too Faced, kdy je kvalitnější zpracování obalu bez vložení kovové výplně oproti Revolution. Co je pro mě zarážející je rozdíl gramáže 5,5 g a 10 g a přitom vypadají stejně, jasně je to v tloušťce, která není vidět a nechci tvářenku rozdělávat, abych se podívala na její "vnitřnosti".


Při tvorbě článku mi to nedalo a Revolutoin jsem maličko "rozkuchala". Jedná se o plastový obal, který je přilepený k papírovému srdíčku.Zkoušela jsem vydolovat i Too Faced je přilepená i ze spodu a tak se mi to nepodařilo, ale je dělaná stejně!!! jen lepší přilepená :).


A jak dopadl souboj obou tvářenek?? Myslím si, že se to jeví celou touto recenzí, ale pro shrnutí se budu opakovat. Dle mě převyšující cena u Too Faced není poměrově vyvážena kvalitnější provedení či velikostí a nebo jinými kvalitativnějšími hodnotami.

Když se zaměřím na tvářenky a její přechody, tak se mi více líbí přechod u Revolution, kdy jsou jasnější  a rovnější přechody oproti Too Faced, což je pro mě překvapující. O stavu tvářenky při smíchání jednotlivých sem psala výše, a řeknu jen, že sem byla zklamána s Too Faced :(.

Za mě je lepší a to bez ohledu i na cenu Revolution.



Jak jste na tom se značkovými produkty Vy?? čtete rádi porovnání jednotlivých značkových a neznačkových produktech, které jsou obdobné???

Foto na tváři v rychlosti a v nemoci :)





Vaše Lenea


9 komentářů:

  1. Nemusím mít značkové produkty, ale zase se mi moc nelíbí, že levnější značky se snaží o něco, co už je nějakou dobu vyrobené někým jiným. Kdyby nebyly tak identické, tak možná i nad Revolution budu uvažovat, ale takhle si radši našetřím na Too Faced:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano jak jsem psala i v článku je to "kopie" a snaží se přiživit na Značce někoho jiného, bohužel to tak je, ale já značky nikdy neřešila a kdyby mi někdo neřekl, že je to kopii Too Faced, tak to ani nevím .. a to proto, že značky nějak nevyhledávám, ale souhlasím s tím, že bych byla taky raději, kdy měly vlastní nápad, alespoň s obalem :( Ale upřímně, kdybych řešila jen co to si líčím a ne jak to vypadá a že je to napodoběnina něčeho, tak Revolution je prostě lepší a za to má moje body.

      Vymazat
  2. Já jsem si nikdy nekoupila nějakou napodobeninu, ne proto, že bych nechtěla ušetřit, ale prostě, když mě zaujme nějaký produkt od nějaké značky, tak chci přesně tu věc, protože chci ty vlastnosti produktu, které má jen ta značka a to mi žádná napodobenina nedá, že.. Každopádně tohle je první věc, kterou bych si asi klidně pořídila, jde sice vidět, že obal je méně kvalitní, jak u TF, ale tak obalem se nelíčím, že... Mě se v tomto srovnání určitě líbí mnohem více srdce od makeup revolution, protože ty proužky zůstávají zachované, to se mi líbí, u TF to vypadá fakt ošklivě, škoda.. I když na ruce vypadá TF o něco pigmentovanější, tak jsem slyšela, že i tak je to spíše jako rozjasňovač na pleti, než tvářenka, je to tak? Pokud jo, tak fakt s klidem půjdu do makeup revolution, protože vzhledově mi přijde ta tvářenka hezčí. Super článek, povedl se ti!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sem si taky říkala, že Originál či značka musí mít lepší vlastnosti, než jakákoliv kopie. Bohužel u této recenze to tak říci nemůžu. Na značkovou kosmetiku jsme v podstatě přišla a přicházím díky blogování a kdybych předtím neviděla TF, tak bych v podstatě ani nevěděla, že je to kopie. No doporučila bych značce Revolution nekopírovat tak obaly a budeme je všichni vychvalovat .. za kvalitu a nikdo nebude řešit, že je to kopie známé značky.

      No ještě sem v článku nezmínila prášivost. Co mě překvapilo TF je maličko více prášivější. No jako já sem tmavší :) nebo jako ty a podle mě to je tvářenka ne rozjasňovač.

      Doplnila jsem článek o rychlé fotky :) na pleti dnes :) takže jen tvářenka .. bez make-upu atd :) jen kvůli barevnosti.

      Děkuji za chválu :) kor od tebe si ji cením :) Blogerka v TOP 10 :D budu tě tím zlobit :D

      Vymazat
    2. No tou poslední větou mě teda fakt zlobíš!!:)) Protože si rozhodně nepřijdu výjimečná, jen proto, že jsem v nějaké top 10, napadá mě TOP 30 blogerek, které by si tam zasloužily být a nejsou...

      Je prašná jo? To nemám ráda. Já fakt nevím, zatím ji nemám, ale přijde mi rozkošné to balení a ten srdíčkový tvar, takovou tvářenku ještě nemám:) Jeee děkuji za fotky, ty mi tam chyběly, vypadají skvěle obě, TF mi přijde taková jemnější, přirozenější nebo ji máš možná jen více vystínovanou.. No kvalitnější konzistenci bude asi určitě TF, že? Myslím na aplikaci, stínování a tak?

      Jj, udělali chybu, že to total zkopčili, myslím, že spousta holek touží po tak roztomilé tvářence, ale SPOUSTA holek si ji od MR nekoupí, protože jim vadí ta kopie, mě to také vadí, jinak bych ji už dávno měla, ale znám značku TF, tak prostě váhám... Vyloženě toužím po tom tvaru, nepotřebuji kvalitu TF, ale peru se s tou kopírkou no...:o/

      Vymazat
    3. Jj, presne tak. Nekoupim si ji proto, ze to DOSLOVA obslehli!

      Vymazat
  3. Právě proto jsem tu poslední větu :) napsala :D Je hodně blogerek co si zaslouží být v TOP 10. No tak jak mi maličko práší Naked 3 není to nic strašného. Konzistentně je určitě TF lepší, je taková heboučká, jemňoučká ...a je pravdou, že jsem si tvářenku narychlo nanesla bez velkého stínování :) Délkou výdrže? no během dne mi vydrží .. stejně.... po celou dobu v práci.

    Ano jediná chyba Revolution je, že vyloženě okopírovali :(

    OdpovědětVymazat
  4. Jeto dupe ..... Už jen proto bych ho nekoupila.... Nepodporuju podvodníky a lidi bez vlastního nápadu ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Me ta tvarenka od too faced moc nezaujala, a o to min me teda zaujala kopie. Prijde mi nehorazny, ze to tak obslehli... Přitom pises, ze tvarenka je fajn - nevim, proc tomu proste nedali jiny tvar, aby to nebylo tak okaté...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář.

Translate