Stránky

pátek 17. října 2014

Malé velké radosti na podzimní starosti - Yankee Candle


Podzim je období, které až tak moc ráda nemám a tak se snažím každý rok si udělat radost s maličkostmi. Jak již název článku říká, jedná se o svíčky od značky Yankee Candle. Tyto svíčky jsem objevila před rokem a ani jíž nevím jak, ale rozhodně mě dostaly. Dříve sem si kupovala svíčky z Ikei a nebo v drogerii a vypálila jich mnoho a mnoho za podzimní a zimní období. A když teď mám své miláčky Yankee tak jiné již nechci. 

Tento podzim, jelikož je hodně pracovně náročný /pracuji až 14 h denně/ jsem si práci rozhodla zpříjemnit svíčkami a někdy i skleničkou vína :). A jaké miláčky mám? tak jdeme na moji malou :) spíše větší kolekci svíček.


FIRESIDE TREATS  (Radovánky u táboráku) Radost z kempování...umocněné pořádným táborákem, zpěvem, smíchem a opékáním ‘maršmalounů’. Vyzkoušejte jejich lahodně teplou a sladkou chuť! Ve vrcholu vůně se skrývá sladké aroma marshmallow, srdce voní po krystalickém cukru a vanilkové pěně, v základu najdete žhavé uhlíky.Vůně je něžná, lehce nasládlá s trochou nostalgie. Je méně intenzivní, jemná jako pohlazení.




Tato svíčka je s celkem sladkou vůní, ale v době deště a sychravého počasí provoní skvěle celý pokoj již jen když ji necháte otevřenou. 


Další vůní a to vyloženě podzimní je SPICED ORANGE (Pomeranč se špetkou koření) Zářivá, šťavnatá a osvěžující vůně veselých, na slunci dozrálých citrusových plodů a štiplavého zázvoru je dokonalým životabudičem během dnů, když se brzy stmívá.


A když je ten škaredý podzim, je potřeba mít pěkné dekorace doma a tak sem si udělala podzimní zátiší, které mě nejeden večer uklidňuje při práci.


A i během dne vypadá dobře? co říkáte ?? stačily 3 vteřiny na udělání :).

Další svíčku, kterou používám v kuchyni a nebo v koupelně je SICILIAN LEMON (Sicilský citrón) Zářivá a sluncem prohřátá vůně zralých citrónů, která šíří přirozeně sladké a osvěžující aróma léta. Citrusová vůně ve velmi jemné a nevtíravé formě. Vůně je velmi svěží a osvěží jakékoliv prostředí. Ale favoritem v mé kolekci není. 






LEMON LAVENDER (Citrón a levandule) Čistá a přívětivá vůně … pudrově svěží směs šťavnatého citrónu a sladkých levandulových květů. Tato vůně mi navodí Provance a je velmi příjemná a většinou ji mám v ložnici a zapaluji při výjimečných chvilkách.





MIDNIGHT JASMINE (Půlnoční jasmín) Tato květina je královnou noci a září ve světle měsíce. Nechejte se uchvátit harmonií vodního jasmínu, sladkého zimolezu, neroli a mandarinkového květu. Tato jemná vůně navodí pocit svěžího léta či jara a v těchto podzimních dnech pomůže nejen se zlepšením nálady.




FLUFFY TOWELS (Nadýchané osušky) Svěží vůně čistých ručníků, ještě teplých ze sušičky, se špetkou vůně citrónů, jablíček, levandule a lilií. Vůně dokonalé čistoty, lehká krémová kompozice. Tuto vůni sem si vybrala, že miluji vůni čistě vypraného prádla, ložního a záclon a tato vůně mi všechny tyto emoce vyvolává stejně jako čistě povlečené ložní.



Jakou vůni od Yankee Candle máte nejraději Vy? Já asi nejvíce mám ráda SPICED ORANG, FLUFFY TOWELS a LEMON LAVENDER.

3 komentáře:

  1. jéééé :) já mám jen jednu, ale o to víc ji miluju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. noo :) taky jsem hleděla kolik jich mám :D člověk to má v různých místech a najednou je jich plno :) ale postupně sem kupovala a postupně pálím ... večery budou dlouhé :-))))) ale ano taky jsem měla jednu a milovala ji a teď nevím, kterou mám ráda více :) už sem uvažovala o voscích, ale mě se líbí i svit svíčky, jak problikává sklem :)

      Vymazat
  2. Yankee svíčky mám hodně ráda. Vlastně jiné už nekupuji. Hodně kupuji vosky, pokud mi nějaký voní moc, tak koupím pak i svíčku.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář.

Translate