Stránky

pondělí 22. září 2014

Stila a UD tužky

 Na základě recenze jedné tvářenky od Ilovemakeup jsem se koukla do jednoho zahraničního shopu a při toulkách jsem si našla tužky Stila a Urban decay a ještě tvářenku.

Ke tvářence se vrátím jindy, ale jedná se o zapečené duo na tváře, Stila, odstín pink glow, Tvářenku i zmiňované tužky jsou si koupila na eshopu beautybay, Dopravu jsem měla zdarma. Shop zde a odkaz na tvářenku zatím zde.




Dnes se zaměříme na tužky. Asi první začnu s negative, který bohužel vznikl po doručení tužek. Bohužel dvě tužky od Stila mi nejdou vysunout :( nevím zda je to rukama a nebo jsou pokažené. No upřímně asi ta druhá verze je ta správná.

Sadu tužek Stila jsem si koupila zde. Stila Color Outside The Lines Smudge Stick 5 Piece Collection
 je luxusní dárková sada oční linky. Dle popisu se jedná o hladké, vodoodolné oční stíny, které kloužou na víčkách a to bez tažení nebo tahání. Jsou vysoce pigmentované. Stila je poskytují intenzivní, zářivé barvy bez námahy pro nádherně olemované oči. Jsou inovativní a flexibilní formule zajišťuje, že barva zůstane na místě po celý den a noc bez odlupování, mačkání nebo pohybu.

Baleno v elegantní retro balení a tyto luxusní oční stíny jsou obohaceny o vitamíny A a E pro hydrataci. 

Sada obsahuje:

Emerald 0,28 g - Vibrant green.
Navy 0,28 g - Tmavě modrá.
Lilek 0,28 g - Rich vínové.
Stingray 0,28 g - Classic černá.
Perutýn 0,28 g - Chocolate brown.



Balení je velmi pěkné a bytelné, které bude na vašem kosmetickém stolku mít své místo.


Pigmentace tužek je vidět, na fotce. Mohu opravdu doporučit co se týká odolnosti. Tužky jsem z ruky dřela ubrouskem. Z očí mi šly krásně sundat dvoufázovým odličovačem, který mám od Alverde.


Co říkáte na barvičky? Já se budu učit dělat linky a učit dělat linky :)


Tužky od Urban Decay jsem koupila ve dvou barvičkách a to růžové a modré. Jedná se o Urban Decay 24/7 Glide On Pencil.


Tužky Urban Decay s balením.


Tužky Urban Decay 24 7 Glide mají řadu ocenění. Jsou krémové měkké, s dlouhou životností a voděodolné oční linky. 

Musím říci, že tužky jsou sametově měkké, jakmile zaschnou jsou dlouhotrvající, vodoodpudivou úpravou, která odolá! Linka oči s nádechem krásné barvy a jako určitě, já sem pro dané tužky v nějakých vyjimečných barvách. Tužky jsou složeny z 50% z hydratační složky včetně jojobového oleje, vitaminu E a olej z bavlníkových semen. Na výběr jsou barvy od odvážných, k světlých až neutrálním a elegantním. Oční linky tužky vydrží  celý den a celou noc. 

Odstíny k dispozici: zde


Jaké používáte tužky Vy? Milujete je a nebo nepoužíváte?? Budu ráda, za Vaše komentáře ...


Tužky po několika přetření nebo spíše dření z ruky ...



6 komentářů:

  1. Krásné barvičky. Na kolik tě ta sada Stila tužek vyšla?

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dala jsem do článku odkaz :) a teď funguje :) stály mě €46.20 :) cca 1200 Kč

      Vymazat
  2. To jsou panečku barvy! Já mám nejraději právě tužky od UD, protože jsou zkrátka skvělé. Ale Stila se mi taky strašně moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já Váhám, které jsou lepší .. barevně zajímavější jsou UD, výdrž bych řekla hodně podobná a cena v podstatě taktéž.

    OdpovědětVymazat
  4. Vyhovují ti? Já mám hrozně ráda UD tužky, jsou tak měkké krásně... Perfektní nákup!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Musím si konečně nějakou UD tužku pořídit :). Jsem ostuda-

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář.

Translate