Stránky

středa 24. září 2014

Řasenky Gabriella Salvete Diamante a Infinite

Dneska jsem se rozhodla pro další recenzičku dvou řasenek od Gabriella Salvete. Jednu jsem vyhrála a jednu sem si koupila. Začínám si myslet, že každá další řasenka je lepší než ta předchozí. První jsem měla Infinite a byla strašně nadšená, i přes malý kartáček, který má. Dělala mi pěkné řasy, rozdělovala je a byla jedním slovem úžasná. Jako další sem sem získala řasenku Diamante a můj pocit, že Inginite je skvělé překonala tato řasenka a jelikož tento článek píši poté, co sem vyzkoušela Astor řasenku (tak asi tušíte, jak to bude).
První se zaměřím na voděodolnou řasenku od Gabrielly Salvete Infinite. Je pravda, že někdy si názor na některé produkty hned, ale články vždy píši alespoň po 3 a více použitích. Je pravdou, že jinak se testuje dekorativní kosmetika a jinak produkty o péči o pleť a tělo.

Gabriella Salvete Infinite 

Jelikož jsem člověk co má rád barvičky a spíše užší řasenky (aby se mi dostaly do kabelky) a tak mě velmi zaujalo balení řasenky. Balení s matným víčkem vytváří tak trochu luxusní dojem. Velmi mě zaujal úzký spirálovitý kartáček. Když sem ho viděla, tak jsem si řekla, že mi spíše vyhovuje větší typ kartáčku. První dojem z kartáčku je, že tento pidi kartáček mi nemůže přece pomoc. No ale světe div se, pěkně mi řasy zvýraznila, vrstvení mi s ní moc nešlo, ale dojem udělala. Řasenka je vodoodolná a tak ožehlým i že nejde vrstvit. Abych jí jen nekřivdila,tak bych ráda podotkla,že je opravdu voděodolná !!!


Zkoušela jsem jí v pošmourném denním počasí a poté jsem se s ní sprchovala a ona to vydržela :). S řasenkou sem měla maličko problém při odličování. Začala jsem první s odličováním pomocí ubrousku, nešlo to, takže jsem pokračovala odličovacím mlékem a jelikož pořád řasenka zůstavala, nakonec jsem řasenku odlíčila dvoufázovým odličovačem, který sem měla uložený hluboko v ve skříni. Pokud chcete voděodolnou řasenku, která Vám udělá řasy, když jdete do bazénu, tak bych ji doporučit mohla. 

Další zkoušenou řasenkou byla další Diamante, jak jsem již psala, tak jelikož jsem tuto jsem vyzkoušela jako druhou, tak mě zaujala mnohem více.

GABRIELLA SALVETE DIAMANTE Volume řasenka

Jak je vidět na obrázku (doufám) má řasenka zajímavý tvar, kdy na jedné straně jsou delší "štětinky", touto stanou si dělám dělám horní řasy a kratší stranou spodní řasy. Co mohu pochválit je balení řasenky, vypadá fakt luxusně a líbí se mi o mnoho více jak modrá Infirite.


Dle popisu řasenka DIAMANTE obsahuje diamantový prach, který pomáhá rozzářit váš pohled. Díky němu budou vaše řasy neobyčejně lesklé, krásné, ale hlavně posílené a zdravé. Asymetrický plastový kartáček, který se přizpůsobí každé vaší řase, řasy nejen dokonale prodlouží, ale také jim dodá neuvěřitelný objem. A mohu potvrdit, že k této řasence se budu vracet, díky tomu, že natočí řasy, prodlouží, jde vrstvit a především je "Úžasná". Jako když budu přehánět, tak pocit luxusu a pocitu, že jsem více sexy mi rozhodně dodá.

Detail kartáčku, kdy je vidět prodloužený kartáček na jedné straně.




Na závěr bych řekla, že Infinite bych si nepořídila znovu, ale Diamante rozhodně ANO a to je u mě co říci.  A jakou jste vyzkoušely Vy?? Zkoušely jste obě?? a který vyhrála u Vás.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate