Stránky

neděle 21. září 2014

BIG & BEAUTIFUL STYLE MUSE

Zdravím milé blogerky a youtuberky, dostala jsem na zkoušku řasenku BIG & BEAUTIFUL STYLE MUSE a musím řici, že je skvělá již po třech dnech používání. Má velmi specifický kartáček, který mění délku štětin po spirále.

Při aplikaci je vhodné dle doporučení točit řasenkou a řasy se postupně prodlužují a zhušťují. Řasenka mi nijak nežmolkuje a ani neslepuje řasy.

Na první dojmem, bych ocenila netradiční kartáček, který mi i přes větší velikost vyhovuje. Je to inovativní a určitě se na trhu s řasenkami tato neztratí.

Dále co se mi velmi líbí je obal, asi sem straka a líbí se mi vše lesklé a pestré :). Ne teď vážně, obal je tradiční Astorácký .. z poslední doby, není přeplácaný a ani jednoduchý. První dojem .. pěkné balení.

Na můj vkus možná by obal mohl být užší (pokud je to možné kvůli kartáčku) a to především z důvodu, že když ho strčím do kosmetické tašky, zabere mi ji skoro celou :(.

Po těchto třech dnech jsem opravdu nadšená a pokud se něco změní tak, budu referovat.






Řasenka v akci ........



2 komentáře:

  1. Vypadá dobře, takový efekt na řasách mám ráda! :) Ale ty baňaté obaly řasenek mě poslední dobou vážně rozčilují, přesně jak píšeš, zabere to člověku půl taštičky jen proto, že je to děsně široké. :)

    OdpovědětVymazat
  2. No jako já to tam narvu :D musí jít se mnou, přece jen odchází většinou do práce v 7 rána a vracím cca po 12 hodinách. Jinak efekt fakt dělá dobrý, jen se musím podívat na cenu....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář.

Translate