Stránky

pátek 11. července 2014

Rtěnky - miláček L´oreal Paris

Málokdy píši jen o jednom produktu, ale tento si to zaslouží a to nejen díky tomu jak jsem nadšena, ale tím jak je krásný.

Tento můj miláček je z kolekce L'oreal Paris limitovaná edice PRIVEE. Kolekce nabízí limitovanou edici laky na nehty a rtěnky inspirované a navržené dle celebrit pro L'Oreal, jako je Eva Longoria, Jennifer Lopez, Frida Pinto, Doutzen Kroes, Julianne Moore. Produkty jsou navrženy tak, aby každá žena dosáhla dokonalých nahých rtů, odstínu rtěnky odpovídá i neutrální lak na nehty a make-upy. Nevím proč, ale v DMku mě zaujala rtěnka s názve EVa Longorie :) neboli Eva´s NUDE.

Ještě se na začátku zmíním o celé kolekci rtěnek, aby jste věděli na jaké druhy se můžete těšit, a příště vyfotím nabídku u nás v DM, zda jsou tam všechny.
The L’Oréal Paris spokesmodels, photographed by Norman Jean Roy for Color Riche Collection Privée.

Kolekci rtěnek si můžete prohlédnout  a určitě jako já, oceníte krásny design a pokud by jste si na obal šáhly máte pocit, že se dotýkáte sametu.



A pokud chcete vidět hvězdy v reklamě na danou kolekci zde na video, mě se tedy hodně líbí.

K rtěnkám jak jsem již psala jsou laky :) rychlý pohled ... podle mě je hodně zkreslující foto, ale je originální z promo stránek.








Už jsem se dlouho rozplývala nad celou kolekcí, tak jdeme na tu moji lásku. No musím říci, že recenze na tuto řadu jsem si začala číst, až po koupení rtěnky a byla to recenze od CosmeticsAnd Things.  Já si koupila tedy odstín Eva´s NUDE a řekla bych, že ke mě sedí (napište mi názor). Na rtěnce se mi líbí vzadu výstupek, dle mě pomáhá trochu jistit uzávěr rtěnky.



 Pěkný detail pro mě i podpis By Eva se srdíčkem :) asi sem moc romantická a detailista.









Design: 5/5
Na první dojem rtěnka vypadá působí luxusně, obal je kombinace plastu a kovu a matným dojmem a pocitem, že hladíte samet. Krásný detail je název kolekce a pásek s značkou.


Výdrž a kvalita: 4/5
Rtěnka mě velmi překvapila nejen výdrží, ale především jemností a vláčností rtěnky, která mé rty skoro až promaže. Výdrž bych řekla, jako další rtěnky podobného typu. Trošku mi vadí vůně, ale jsou horší :D.

Cena rtěnky: 2/5
Cena bez slevy je vyšší okolo 270 Kč.

Celkové hodnocení rtěnky: 5/5
Rtěnky se mi velmi líbí konzistencí a jemnou vyživující funkcí pro mé rty.

A co vy a rtěnky? A především tato kolekce??












3 komentáře:

  1. :) No není špatný ani tento odstín, musím mrknout, ale na mě asi nebude to pravý.

    OdpovědětVymazat
  2. No ke mě jde :) moje rty :D "ale krásnější" jak se říká v youtube světě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Velmi pěkné odstíny :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář.

Translate