Stránky

pátek 13. června 2014

Pomocník na čištění pleti

Při vysokých teplotách (výmluva) to člověka táhne i do nákupních center, tam je přece klimatizace :). No prostě jsem byla v Galerii Šantovka a navštívila Fann parfumerii. Šla jsem se jen podívat, ale táhlo mě to ke kosmetice OLAY, kdy jsem si před časem chtěla objednat alespoň čistící ubrousky. No nakonec v košíčku skončily jak ubrousky, tak i 3 Point Cleansing System, kartáček a čisticí emulze 20 ml a jako překvapení u pokladny, ubrousky byly jako dárek.

Co mě na kartáčku zaujalo byla cena cca 740 Kč, kdy vím, že některé blogerky ukazovaly, jak testují obdobně vypadající čistící kartáčky od 2 500 do 5 tis. Kč (ceny si nepamatuji). Tak proč nezkusit od OLAY?


Nebudu zde říkat jak jsem spokojená, to nejde použila jsem kartáček jen 2 x. První pocity, že kartáček nejen vyčistí, ale i promasíruje jemně pleť svými 2 stupni rychlosti.

A co se o 3 Point Cleansing System, kartáček a čisticí emulze 20 ml  dočtete na internetu?

Pravidelná očista pleti spojená s jemným peelingem pomáhá udržovat zdravý vzhled pokožky a zpomaluje její stárnutí. OLAY vyvinul nový revoluční systém čištění pleti pro opravdu intenzivní hloubkovou každodenní péči. OLAY 3 POINT SUPER CLEANSING SYSTEM obsahuje elektrický kartáček s otočnou hlavicí, který násobí účinek čistícího gelu a lépe pleť připraví na následnou péči. Je až čtyřikrát účinnější ve srovnání s klasickým ručním čištěním.

Dvourychlostní bateriový přístroj vytvořený ve spolupráci se špičkovými dermatology je novou cestou k efektivnímu čištění pleti. Jemná kartáčová hlavice se otáčí 350x za minutu a umožňuje důkladnou, a přitom šetrnou očistu všech partií tváře.

Ke kartáčku zakoupíte samostatně také náhradní hlavice (cenu nevím snad nebudou dražší než přístroj :))

A co Vy máte nějaký přístroj na čištění pleti??

PS: jinak ubrousky mě na první dojem uchvátily :)) uvidíme co budou provádět dál :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate